GPP - Rad posebne odgojno-obrazovne skupine
Potpuna integracija učenika s posebnim potrebama dugogodišnja je praksa u našoj školi, a djelomična se integracija, po prvi puta, počela provoditi školske godine 2002./2003., kada je u posebni razredni odjel bilo uključeno pet učenika.
Ove je školske godine, 2011./2012. oblikom djelomične odgojno - obrazovne integracije obuhvaćeno troje učenika iz OŠ Oroslavje.
Učenici u posebnom razrednom odjelu svladavaju nastavne sadržaje hrvatskog jezika, matematike, te prirode i društva po posebnom programu, i provodi ih defektolog - učitelj dok nastavne sadržaje likovne kulture, glazbene kulture, tehničke kulture, tjelesno zdravstvene kulture i vjeronauka provode redoviti učitelji a učenici ih svladavaju u svom matičnom razrednom odjelu po redovitom ili prilagođenom redovitom programu.
Posebnim planom i programom predviđeno je:
Nastavni predmeti i broj sati tjedno
Razred | Hrvatski jezik | Matematika | Priroda i društvo | Priroda | Društvo | Ukupno sati tjedno |
6b | 5 | 5 | 3 | - | - | 13 |
7b | 5 | 5 | - | 2 | 1 | 13 |
8b | 5 | 5 | - | 2 | 1 | 13 |
Praćenje uspješnosti učenika glede svladavanja navedenih nastavnih područja provodi defektolog u suradnji s učiteljem. Rezultati se iskazuju pismeno i brojčano u imenik učenika matičnog razrednog odjela.
Rad u posebnom razrednom odjelu organiziran je kao rad sa promjenjivom skupinom (učenici dolaze u posebni razredni odjel prema utvrđenom rasporedu).
Defektolog - učitelj provodi zadaće koje se raspoređuju na izvođenje nastave i izvannastavne aktivnosti (24 sata tjedno), vođenje satnice za posebnu odgojno obrazovnu skupinu (1 sat tjedno) te na pripremanje i poslove koji proizlaze iz odgojno - obrazovnog i rehabilitacijskog rada.
Što to ustvari znači: znači da sa učenicima izvodite nastavu: HRVATSKOG, MATEMATIKE I PRIRODE I DRUŠTVA - ukoliko postoji kakva izvannastavna aktivnost poput likovne grupe, dramske ili sl koju vodite namijenjena učenicima s teškoćama isl.
vođenje satnice je ustvari da vi škicnete vaš raspored, i prilagodite ga svakom učeniku i da vodite računa da bude porisutan na predmetima na kojima treba biti. Napravim poseban post za izradu rasporeda.
TO NE ZNAČI: Vođenje e-matice, da ste jedini kontakt s roditeljima (tipa da ne dolaze razredniku), da VI pišete prilagođeni program za svoje učenike za kulture i vjeronauk, DA IZVODITE KULTURE I VJERONAUK, da imate odvojene odmore od ostalih učenika..... i sl
No comments:
Post a Comment
Komentari dozvoljeni samo edukacijskim rehabilitatorima za koje je ovaj blog i izrađen jer jedini razumiju zašto je nešto upravo tako kako je predloženo.