Neke od vas su pitale kako bi trebao izgledati izvještaj o učeniku na kraju polugodišta.
Budući ne postoji neki obrazac za naše đake ovo je ono što koristim ja:
primjer za PRIRODU I ZA DRUŠTVO
primjer za PID
Kako bi vam se olakšalo pisanje izvještaja tri su divne učiteljice osmislile ove rečenice pa ih ja samo copy pastam kako bi vam što lakše bilo:
SRETNO!!!
1. SPOSOBNOSTI Potrebno je nastojati imenovati i evidentirati sposobnosti, kao i istaknuti stupanj razvijenosti, odgovarajućim izrazima (ne kao konačan sud, već u tom trenutku opažena činjenica).
Primjeri evidencije sposobnosti:
§ Postiže zavidne rezultate, kako u praksi tako i u teoriji.
§ Stalno pokazuje visoke rezultate. Vrlo nadaren za predmet.
§ Sposobnost za postizanje mnogo boljih rezultata nego što pokazuje.
§ Nije uspješan u rješavanju. . . zadataka.
§ Može postići mnogo bolje rezultate s više pažnje.
§ Pismeni radovi dobri. Više pažnje posvetiti. . .
§ Radi zadovoljavajuće. Vrlo dobro napreduje u . . .
§ Za postizanje boljeg uspjeha treba koristiti učinkovitije metode učenja.
§ U odgovorima je inventivan, maštovit. . . Veoma dobro napreduje.
§ radi dobro, ali mora češće i temeljitije ponavljati (mora obratiti pozornost na . . . . )
§ Teže razumije. Treba mnogo dodatnog objašnjenja.
§ Može izvršiti sintezu (analizu, apstrakciju. . ) naučenog gradiva.
§ Uz veliku pomoć nastavnika može odgovarati na najjednostavnija pitanja.
§ U govornom izražavanju traži poticaj i pomoć.
§ Izražava se lako i tečno (bogato i slikovito. . ) Sudjeluje u obradi novog gradiva.
§ Dobro razumije, iako je ponekad nesiguran.
§ Lako uočava. . . ali mora više pažnje posvetiti. . .
§ Loše pisanje. . . . Ometa (sprječava, zadržava, usporava) napredak.
§ Može mnogo bolje: vrlo lako zbuni (izgubi koncentraciju).
§ Teže savladava. . . Preporuka.
2. INTERESI - OSOBINE LIČNOSTI, STAVOVI I VRIJEDNOSTI Kako interesi nisu uvijek usuglašeni sa sposobnostima, korisno je i to zabilježiti (izraziti interes - slabije sposobnosti i obrnuto)
Primjeri:
§ Znatiželjan, zainteresiran učenik, koji postiže izvrstan napredak.
§ Ineteres na satu dobar, ali nedostaje rad kod kuće - zanemaruje domaće zadatke.
§ Može postići mnogo bolje rezultate uz malo više pažnje.
§ Slabije se trudi, nedovoljno uporan.
§ Nepažljiv, često pokazjue slab interes.
§ Nedovoljno zainteresiran, unatoč zadovoljavajućim rezultatima.
§ Nije uočen napredak niti u naporu (. . ) niti u interesu (. . . )
§ Zainteresiran za rad, ali pomalo neuredan.
§ Tih i marljiv, ali uvijek spreman na suradnju.
§ Često je neorganiziran. Sklon izbjegavanju većih obveza.
§ Stidljiv, tih i savjestan učenik, ali ga treba poticati da se uključi u rad.
§ Previše samouvjeren.
§ Odsutan mislima, više pažnje treba posvetiti praćenju nastave.
§ Javlja se (. . . )samo na poticaj nastavnika.
§ Brzo se „zasiti“. Zadovoljava se djelomičnim rezultatima.
§ Strpljiv, izdržljiv, dovršava rad, unatoč poteškoćama ne posustaje.
§ Kod. . . teškoća odustaje od daljnjih nastojanja.
§ Površan (ne brine o kvaliteti svog rada).
§ I kad je odgovarajuće stimuliran, uči samo pod kontrolom (na stalno podsjećanje).
§ Veseo i kooperativan u razredu.
§ Samopouzdan i originalan.
§ (Ne) traži pomoć kada mu je potrebna. Odupire se i ne sluša razumne zahtjeve.
§ Zalaže se, ali mu je potrebno više pažnje od strane roditelja (nastavnika).
3. SAMOSTALNOST I ODNOS PREMA RADU
Primjeri:
§ Ne trudi se, nedovoljno ustrajan.
§ Neracionalno koristi vrijeme na nastavi.
§ Na satu radi vrlo dobro. Zanemaruje domaće zadatke.
§ Većim zalaganjem može postići bolji uspjeh.
§ Rado prihvaća pomoć i kad mu nije potrebna.
§ Nepažljiv, često neorganiziran.
§ Radi čestih izostanaka, zaostaje u radu.
4. PONAŠANJE U ŠKOLI
Primjeri:
§ Često ometa drugu djecu i potiče nedisciplinu.
§ Postiže dobre rezultate, ali mora popraviti (. . . ) ponašanje.
§ Popravio se u ponašanju, ali treba i dalje biti pod stalnim nadzorom.
§ Radi često pričanja, ne uspijeva iskoristiti sve svoje sposobnosti.
§ Poštuje pravila koja je svjesno prihvatio i pridržava ih se.
§ Poslušan je.
§ Odupire se - ne pridržava se pravila koje je sam prihvatio.
§ Učenik se lijepo ponaša i savjesno radi.
§ Radi odlično, ali je sklon čestom verbaliziranju na satu.
POMOĆ NASTAVNIKU DA PROŠIRI (POJASNI, PRECIZNIJE IZRAZI) SVOJE KONSTATACIJE.
§ Veoma uspješan,
§ uspješan - neuspješan;
§ uredan - neuredan;
§ čitko - nečitko;
§ razumije - teže (slabije);
§ uočava (zapaža)
§ lako,
§ brzo,
§ točno,
§ razumljivo;
§ jasno,
§ slikovito,
§ opširno,
§ pravilno;
§ sistematičan,
§ detalaljan,
§ logičan,
§ primjenjuje,
§ griješi,
§ prepoznaje,
§ uspoređuje,
§ razlikuje,
§ analizira,
§ izdvaja,
§ zaključuje,
§ objašnjava;
§ samokritičan,
§ povučen,
§ plašljiv,
§ prihvaćen,
§ stabilan,
§ osamljen,
§ komunikativan. . .
No comments:
Post a Comment
Komentari dozvoljeni samo edukacijskim rehabilitatorima za koje je ovaj blog i izrađen jer jedini razumiju zašto je nešto upravo tako kako je predloženo.