Monday, 22 December 2014

Izvještaj na kraju polugodišta


Neke od vas su pitale kako bi trebao izgledati izvještaj o učeniku na kraju polugodišta.
Budući ne postoji neki obrazac za naše đake ovo je ono što koristim ja:

primjer za PRIRODU  I ZA DRUŠTVO


primjer za PID


Kako bi vam se olakšalo pisanje izvještaja tri su divne učiteljice osmislile ove rečenice pa ih ja samo copy pastam kako bi vam što lakše bilo:

SRETNO!!!

1. SPOSOBNOSTI  Potrebno je nastojati imenovati i evidentirati sposobnosti, kao i istaknuti stupanj razvijenosti, odgovarajućim izrazima (ne kao konačan sud, već u tom trenutku opažena činjenica).

Primjeri evidencije sposobnosti:

§  Postiže zavidne rezultate, kako u praksi tako i u teoriji.
§  Stalno pokazuje visoke rezultate. Vrlo nadaren za predmet.
§  Sposobnost za postizanje mnogo boljih rezultata nego što pokazuje.
§  Nije uspješan u rješavanju. . . zadataka.
§  Može postići mnogo bolje rezultate s više pažnje.
§  Pismeni radovi dobri. Više pažnje posvetiti. . .
§  Radi zadovoljavajuće. Vrlo dobro napreduje u . . .
§  Za postizanje boljeg uspjeha treba koristiti učinkovitije metode učenja.
§  U odgovorima je inventivan, maštovit. . . Veoma dobro napreduje.
§  radi dobro, ali mora češće i temeljitije ponavljati (mora obratiti pozornost na . . . . )
§  Teže razumije. Treba mnogo dodatnog objašnjenja.
§  Može izvršiti sintezu (analizu, apstrakciju. . ) naučenog gradiva.
§  Uz veliku pomoć nastavnika može odgovarati na najjednostavnija pitanja.
§  U govornom izražavanju traži poticaj i pomoć.
§  Izražava se lako i tečno (bogato i slikovito. . ) Sudjeluje u obradi novog gradiva.
§  Dobro razumije, iako je ponekad nesiguran.
§  Lako uočava. . . ali mora više pažnje posvetiti. . .
§  Loše pisanje. . . . Ometa (sprječava, zadržava, usporava) napredak.
§  Može mnogo bolje: vrlo lako zbuni (izgubi koncentraciju).
§  Teže savladava. . . Preporuka.


2. INTERESI - OSOBINE LIČNOSTI, STAVOVI I VRIJEDNOSTI  Kako interesi nisu uvijek usuglašeni sa sposobnostima, korisno je i to zabilježiti (izraziti interes - slabije sposobnosti i obrnuto)
Primjeri:

§  Znatiželjan, zainteresiran učenik, koji postiže izvrstan napredak.
§  Ineteres na satu dobar, ali nedostaje rad kod kuće - zanemaruje domaće zadatke.
§  Mogao bi zadovoljiti uz malo više napora.
§  Može postići mnogo bolje rezultate uz malo više pažnje.
§  Slabije se trudi, nedovoljno uporan.
§  Nepažljiv, često pokazjue slab interes.
§  Nedovoljno zainteresiran, unatoč zadovoljavajućim rezultatima.
§  Nije uočen napredak niti u naporu (. . ) niti u interesu (. . . )
§  Zainteresiran za rad, ali pomalo neuredan.
§  Tih i marljiv, ali uvijek spreman na suradnju.
§  Često je neorganiziran. Sklon izbjegavanju većih obveza.
§  Stidljiv, tih i savjestan učenik, ali ga treba poticati da se uključi u rad.
§  Previše samouvjeren.
§  Odsutan mislima, više pažnje treba posvetiti praćenju nastave.
§  Javlja se (. . . )samo na poticaj nastavnika.
§  Brzo se „zasiti“. Zadovoljava se djelomičnim rezultatima.
§  Strpljiv, izdržljiv, dovršava rad, unatoč poteškoćama ne posustaje.
§  Kod. . . teškoća odustaje od daljnjih nastojanja.
§  Površan (ne brine o kvaliteti svog rada).
§  I kad je odgovarajuće stimuliran, uči samo pod kontrolom (na stalno podsjećanje).
§  Veseo i kooperativan u razredu.
§  Samopouzdan i originalan.
§  (Ne) traži pomoć kada mu je potrebna. Odupire se i ne sluša razumne zahtjeve.
§  Zalaže se, ali mu je potrebno više pažnje od strane roditelja (nastavnika).


3. SAMOSTALNOST I ODNOS PREMA RADU

Primjeri:

§  Ne trudi se, nedovoljno ustrajan.
§  Neracionalno koristi vrijeme na nastavi.
§  Na satu radi vrlo dobro. Zanemaruje domaće zadatke.
§  Većim zalaganjem može postići bolji uspjeh.
§  Rado prihvaća pomoć i kad mu nije potrebna.
§  Nepažljiv, često neorganiziran.
§  Radi čestih izostanaka, zaostaje u radu.


4. PONAŠANJE U ŠKOLI

Primjeri:

§  Često ometa drugu djecu i potiče nedisciplinu.
§  Postiže dobre rezultate, ali mora popraviti (. . . ) ponašanje.
§  Popravio se u ponašanju, ali treba i dalje biti pod stalnim nadzorom.
§  Radi često pričanja, ne uspijeva iskoristiti sve svoje sposobnosti.
§  Poštuje pravila koja je svjesno prihvatio i pridržava ih se.
§  Poslušan je.
§  Odupire se - ne pridržava se pravila koje je sam prihvatio.
§  Učenik se lijepo ponaša i savjesno radi.
§  Radi odlično, ali je sklon čestom verbaliziranju na satu.


POMOĆ NASTAVNIKU DA PROŠIRI (POJASNI, PRECIZNIJE IZRAZI) SVOJE KONSTATACIJE.



§  Veoma uspješan,
§  uspješan - neuspješan;
§  uredan - neuredan;
§  čitko - nečitko;
§  razumije - teže (slabije);
§  uočava (zapaža)
§  lako,
§  brzo,
§  točno,
§  razumljivo;
§  jasno,
§  slikovito,
§  opširno,
§  pravilno;
§  sistematičan,
§  detalaljan,
§  logičan,
§  primjenjuje,
§  griješi,
§  prepoznaje,
§  uspoređuje,
§  razlikuje,
§  analizira,
§  izdvaja,
§  zaključuje,
§  objašnjava;
§  samokritičan,
§  povučen,
§  plašljiv,
§  prihvaćen,
§  stabilan,
§  osamljen,
§  komunikativan. . .





No comments:

Post a Comment

Komentari dozvoljeni samo edukacijskim rehabilitatorima za koje je ovaj blog i izrađen jer jedini razumiju zašto je nešto upravo tako kako je predloženo.